сряда, 31 юли 2013 г.

Една година!

Да му е честит рожденият ден на блога! И на мен, че си го поддържах цяла една годинка :D Преди точно 365 дни, на тази дата, реших (донякъде наистина спонтанно) да започна нещо свое, свързано с поредицата. Е, не беше много далеч от акъла какво да бъде.
Онези, които са били покрай мен и блога по онова време, навярно ще си спомнят, че в началото замисълът беше съвсем различен. Ставаше дума за популяризиране на два РП форума, чиито линкове доскоро се мъдреха гордо в десния панел, но цялата работа претърпя един доста голям обрат. Няма да се впускам в излишни подробности, ще кажа само, че се радвам за взетото решение (относно блога), а колкото до форумите - и там нещата са повече в "плюс", отколкото "минус". Но както и да е.
И така една година измина, "Спомен за Светлина" излезе и поредицата приключи... но ние не сме с нея. Или аз поне не съм. Вярно, напоследък няма какво толкова ново да се пише и малко сме обеднели откъм новости, но пък и това не е болка за умиране.
Благодаря на онези, които са чели някога, които продължават да четат сега и в бъдеще. Както и на коментаторите. Няма да ви се разсърдя, ако продължавате в този дух :))

Весело лято и нека Светлината грее над вас! Почерпете се с по един ейл (или два, три) за моя сметка.


Ранд и компания празнуват. Елате и вие :))

1 коментар:

  1. Честито Поли , голямо евала за труда през изминалата година ( беше интересно да четем новостите около Спомена... ). А за себе си открих че съм попаднал на блога почти от самото му създаване . :)

    ОтговорИзтриване

Въздържайте се от неприлични коментари! Пишете на кирилица и спазвайте чистотата на българския език.